i´m still alive

En tragisk helg, men jag lever fortfarande. Regn, moln och dimma. Hur kul är det på en skala? När man förväntat sig fint väder och varma vindar så blir man mer än besviken när man möts av oväder! Det var inte bara jag somblev på dåligt humör. Johannes (mycket prat om honom jag vet) verkadeockså bli nedstämd, och det är sällan han är nere. Sällskapet var det inget fel på, men vädergudarna hade kunnat vara lite snällare tycker jag. Men jag kan faktiskt komma på en positiv sak med regnet och slasket. Det fanns öppet vatten. N och jag körde där och blötte ner oss rejält, okej det låter kanske inte särskillt roligt. Men pirret som man hade i magen och spänningen fick liksom det dåliga vädret att inte existera för några sekunder. När vi körde på de allra blötaste ställerna så fanns det BARA glada miner, på mig iallafall. Det var som om man vore barn igen, för de flesta ungar verkar ju älskar att plaska i vatten.

Idag hämtade U hem en galen pojke härifrån. Vilket liv det var, han rev ner en hel del grejjer och sprang omkring. Fast han är så liten så är han stark, jag funderar över hur det ska bli när han blir större :S Hoppas han blivit lugnare av sig, annars vette gudarna.

Lovar att inte lägga upp mer fula bilder.

Två snyggingar. Sanna har verkligen fina brillor!

Joná trött och less.

Fin bild tycker jag.

Vi



Kommentarer
Postat av: ida,

haha, jag dööör! sanna, oh herregud!

2009-04-28 @ 21:55:18
Postat av: sannaa

visst är jag en snogging;) hahah

2009-04-29 @ 13:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0