Idag är en konstig dag

Ja nu är de så att jag har jobbat hela 4 timmar idag och jag är trött! Har skidat en bit innan på morgonen/förmiddagen. (DUKTIGT) Men Just nu känner jag mig helt tom. Vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu. Som Pippi Långstrump säger i den tecknade versionen. På tal om det, jag gillar den verisonen. Eller jag gillar gentligen allt som har med barnprogramm att göra. Löjligt ja vet. Med tom menar jag att jag inte har nån aning om hur mitt liv kommer se ut den kommande året. Jag börjar ju bli lite less på att bo här i byn, ibland mer än lite. Men vart ska jag flytta annars, inte till Stockhlm iallafall som Mia försöker få mig att göra. Glöm det gumman ;) Kiruna? Tråkigt. Luleå? Känner ingen där förutom min moster, tråkigt! Suija? HAHA TRÅKIGT! Nä jag vet inte alls. Nu fick Mia mig att må ännu värre också, hon säger att det är sista dagen att söka in till skolor på onsdag. Synd för mig. Men de hade ändå inte spelat någon roll, jag vet ju ändå inte vad jag ska söka in på. De jag tror att jag vill bli har ingen ljus framtid och de andra jag tror mig vela bli "ligger  alldeles för långt bort". Jag måste komma på något annat, men de är jävla svårt. Jag kan inte ta ett enda steg fram i livet förän jag vet. Jag söker lägenhet till Kiruna, men vad spelar det för roll om jag får en, vad ska jag jobba med där? Och tänk om jag blir "fast". TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT!

Livet ligger framför mina fötter, de är bara jag som vet vilken väg jag ska gå.

Kommentarer
Postat av: Mia

nä du mandis pandis, så här ligger det till. du behöver inte ta något stort steg och komma på just nu vad du vill. man kan ju alltid läsa bara någon enstaka kurs om man vill det. Du lär känna nya människor vart du än flyttar. det löser sig! det är dessutom först nästa onsdag det är sista dagen att söka in, så du hinner tänka ett tag till :)

2009-04-07 @ 00:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0