Kiruna

Ja nu snart bär det av mot häääärliga Kiruna. Klockan 9 skulle de åka från Karre, och då borde de vara här vid kvart över? Jag sitter och äter en ririfrutti, mer än det kan jag inte få ner just nu. De känns roligt faktiskt, att få komma till Kiruna en sväng. De var länge sen jag var där :) Men roligast av allt blir nog att träffa min Mia, min lilla Mia. Henne var det också länge sen jag såg :P Ida ska jag också vara med såklart, och kanske Elin :P Jag hoppas de har överseende med att jag inte kommer hinna prata med dem lika mycket pga mitt barn, men de kan se på mig och gärna röra vid mig. Inga problem liksom!  Jag fotade en bild påmig nyss. Här kommer den!



KIRUNA HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0