Less

Jag blir så less på folk som inte skriver nya inlägg på bloggen.
På mitt hår som är helt ojämt, och det handlar inte om centimeter, snarare decimeter. (Egen dumhet)
På mina fula naglar, de spricker och går av hur lätt som helst.
På det dåliga vädret vi haft idag. Kom, kom, kom sol!
På att känna mig uppsvälld.
På tanter som är irriterande, menar faktiskt  inte mamma.
På gamlingarna i grannfejden som var tröga i huvet!
På att det aldrig finns varmvatten i huset.
På att det aldrig blir av att städa garderoben.
På att aldrig få någon lägenhet.
På att Mia ska flytta till Stockholm.
På att det aldrig blir helg så vi får åka nångång.
På att jag är dålig på att skida, och på att stavarna jag skidar med alltid tjorvar.
På mumin och alfons filmerna.
På att man hör när någon pissar på toa.
Och på att behöva massera tillbaka!

Kommentarer
Postat av: mia

ja det var väl det jag förstod :)

2009-04-10 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0