Nu vart det natta.

Dagens planering löd så här:

-Hämta gossen                              GJORT
-Laga middag                                 INTE GJORT
-Ut och jogga                                  GJORT
-Boka frisörtid                                 RINGDE MEN INGET SVAR, SÅ HALVT GJORT
-Rensa garderoben                       GJORT

Slutsats, jag har gjort 80% av allt jag hade tänk mig. De är ganska bra gjort om du frågar mig. Jag har verkligen legat i hela dagen. Plockat ur disk, plockat in disk, diskat, promenerat, joggat, rensat garderoben. Hur duktigt kan man vara. Nu kan jag iallafall lägga mig utan att känna ångest. Om man nu bara hade varit lika flitig varje dag...

Förresten så fällde jag nästan en tår när jag läste inlägget som Mia skrivit om mig, läs på www.miahiljakristina.blogspot.com. Jag blev så rörd, tänk att någon kan säga så fina ord om mig. Tack.

God natt.


Kommentarer
Postat av: ida,

äääh, det inlägget var väl inget! tänk på allt fina ord som jag har sagt till dig genom åren, fisrumpa:)

2009-04-30 @ 13:07:13
Postat av: Mia

bööööl gris ;) haha Ida försök inte!

2009-04-30 @ 14:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0