Påsk= slut

Ja då har en vecka snart gått av min lediga tid och av påsken. De har gått snabbt! Men mycket har jag också hunnit göra. Hemkommen från keino igår, vi var där i 4 dagar (har inte hunnit skriva något för att där finns inget internet!) Brända näsor och fräknar är resultatet. Ett ganska bra resultat om jag får säga det själv. En del sura miner på resan, men de hör väl till om man heter Nisse Ida och Amanda. Vi retar jämt och ständigt gallfeber på varandra, eller de är väl mest Nisse och Ida som håller på, jag sitter oftast bara och lyssnar. Man lär sig en hel del genom att bara sitta, tex att man inte ska hänga grytan på just den spiken eller slänga in ved på just det sättet. Jag vet, för jag har lyssnat!
Jag fotade intemycket alls, de är ju inte kul med den kameran som jag har. Men det blev hela 37 bilder! Ida hade därimot kring 100 ? Hon ligger i hon. Vi pimplade och fick ganska mycket fisk också, Ida fick två ÄDELFISKAR som Johannes säger. Rödingar på vanligt språk. Kul

Apropå påskmiddagen, den blev av! Den blev suverän och skit bra! För en gång skull ville alla göra något som jag ville!

Bilder från fjällen.










Inte en ensa bild på min gulleplutt, men på Idas kamera finns det många. Ja nog är det fuskigt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ni var grymt snygga på den översta bilden :)

2009-04-17 @ 13:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0