Påskmiddag eller nåt.

Idag känner jag för att göra något speciellt. Bjuda över Ida och faster på påskmiddag eller bara överghuvudtaget laga god mat. Jag funderar på vad för middag jag hade kunnat laga, jag vill inte ta vatten över huvudet precis. Men jag är faktiskt ganska bra på att laga mat! :P Jag funderar på att göra någon paj kanske, tacopaj? Sallad? Lasagne? Eller något annat smarrigt. De hade varit kul att duka upp fint och tända lite ljus till kvällen. Göra sig lite fin kanske. Men de blir nog inget av de, ska försöka få med familjen på detta :) Haha. Eller så kan jag Ida och Hanna hitta på nåt efter jobbet, vi kanske kan laga nåt tillsammans. Bara nån efterrätt som vi kan bjuda på eller nåt. Jag är öppen för förslag.
Men erkänn, tänk vad kul det hade varit. påskmiddag, hur fint låder inte det?


En bild som är tagen förra påsken vid stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0