Suijas gnälliga gubbe

Nu är denna vecka snart slut. Tiden går såå snabbt. Dagarna rinner iväg och ibalnd vet jag inte ens vad det är för veckodag.  Nu är det torsdag, imån fredag och jag är ledig helgen. Än så länge vet jag hur det ligger till. Just nu är jag i Suija, jag och Nisse ska ut och jogga. Det är väldigt fint väder ute, vindstilla och klart. Jag har fortfarande inte bestämmt mig över hur min helg kommer se ut. Som vanligt finns det alltid fler än ett alternativ på saker jag kan göra. OCH jag har alltid lika svårt att bestämma mig. Typiskt. Ibalnd kan N vara riktigt jobbig, som nu. Han gnäller och gnäller, man kan bli så irriterad. Vad är det han inte förstår, när jag säger att det är bra? Herregud vad kan kan tjata om en och samma sak, ni som känner honom vet säkert vad jag menar. Jag tror inte han kan acceptera ett nej. Samtidigt är han så jäkla gullig när han inser att jag inte kommer göra som han sagt, det nedlåtande ansiktet och de halvt stängda ögonen avslöjar allt! Han blir besviken. Men som tur är blir han glad igen. Nångång :)

Nu verkar det som att han är färdig. Tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0