Tisdag

Gooood morgon!
Jag har vaknat för ungefär en halvtimme sedan, konstigt länge jag sov idag. Nåväl, har just ätit frulle och nu sitter jag här framför datoorn igen. Snart ska jag duscha, lägga hårinpakning (aldrig gjort innan) ska se hur de går. Städning av hela huset står sedan på tur, eller jag kanske tar det innan duschningen?

Jag har inte fått något samtal från min vän Mia ännu heller, jag sitter fortfarande och tänker på om hon är i Kiruna nu eller kvar i Stockholm. Läs om hela historien på Idas blogg -> www.idanossnahoj.blogg.se

Doris sitter på fönsterbrädan och vill in, jag ska se till att öppna dörren åt henne. Idag är hon inte lika lerig som igår, tur det!

MEN OJ nu kom jag på, faster skulle ju komma över med min kolt idag och jag sitter här nästan naken. Herregud, skynda på med kläder! hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0