Torsdag

Min dag började klockan 7 när jag vaknade, halv 9 började själva arbetsdagen. Nu är jag hemma, vilket underbart väder det har varit och är fortfarande. Jag känner mig helt strålande glad, vädret gör mycket. På dagis har vi varit ute, hoppas jag fått lite färg, men de är nog dåligt på den fronten. De är väl isåfall bara mina fräknar som kikar fram.

Idag på morgonen skrev jag en lapp till Hanna (ledig från skolan om du undrar). De gäller att lägga upp regler för annars blr det inget av det hela. Jag svär på att hon inte hade gjort något om jag inte skrivit. Hon är så, våran Hanna.
Godmorgon
Idag har du en rolig dag framför dig, det finns disk att fixa och sängar att bädda. De hjälper inte att ligga på sofflocket. Ha en bra dag!
 
När jag kom hem hade hon gjorde vad jag bett om.

Jag får ångest när jag hör att alla ska ut imån, de var sååå länge sen sist för min del. Saknar allt stress och fixande, saknar att umgås och skratta med dem jag älskar och att få vara fin!! Nåja, om man kunde flyga, då kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0