Bye Bye love

Okej nu sitter vi på arlanda. Jag och pappa har hittat en låne dator (29kr/h). Jag känner mig lite smått irriterad p.g.a den tidiga timmen. Flyget lyfter först halv 3, så förbannat länge kvar! Jag hoppas ni inte saknar mig för mycket, jag blir borta i två veckor! Till Mina vänner Mia och Ida, jag kommer sakna er såååå mycket. Mia du får inget vykort, hoppas det inte gör allt för mycket. Nisse min älskling, jag tänker på dig!
Snart hörs och syns igen och snart går vi tillsammans på gatorna i Stockholm! Pussar och kramar Amanda the girl.

Kommentarer
Postat av: Mia

fy fan. snacka om att favorisera Ida och Nisse!!! jag ska också ha ett vykort... annars vill jag att du skriver mitt namn i sanden och fotar och lägger upp här på din blogg.

2009-08-06 @ 18:19:15
Postat av: Anonym

föresten om jag inte får någt vykort så vill jag ha en pressent.

2009-08-11 @ 16:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0