1 december

Idag är det bara 23 dagar kvar till julafton och 22 dagar till min födelsedag! Någon som tittat julkalandern? :P Den verkar iaf skit dålig, har inte sett den, men läste något om den. Nu för tiden är alla julkalendrar jätte tråkiga, när jag var liten var det alltid något kul! Typ pelle svanslös. Haha. (Alltid varit min favorit)
Idag har vi varit ute och lekt, jag och J. Kom in för en stund sen. De var lite kallt faktiskt, men ändå härligt! Precis så det ska vara. Mia sa att det var 6 plus grader i stockholm. Hur kul är det på en skala?

Nu rullar Lilla snigel på spotify om och om igen. Ska dra mig vidare!

TJA!

Kommentarer
Postat av: Lisa Mäkkkkkiiiiiiiiiiitalllåååå

haha tänker jag på pelle svanslös tänker jag auotomatiskt på dig :p

2009-12-01 @ 19:08:37
Postat av: a

Hahah! Jassså, jävla fränt :D

2009-12-01 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0