Bilder från min helg

Har inte hunnit skriva alls om min fantastiska helg, då vi firade min 20-års dag!
Nå vi var iallafall i Kiruna och jag hade hyrt Mattárahkká efter norge vägen. Där bastade vi och badade badtunna, hur mysigt som helst! :) Det var verkligen helt underbart, och det bästa var att jag fick umgås med mina fina! Efter detta hade jag fest hemma, välkomstdrinkarna flödade och tequilan tog visst slut? Fan så kul vi hade alltså :) Till er som inte var med missade verkligen något !
Hade massor av bilder i stan, men jag kan lägga upp några som jag snodde av mia.



















Nu fick de vara bra :) Tack till alla ni som var med, än en gång, jag är så lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0