Hanna min syster.

Hanna. Jag saknar dig!
Jag saknar tiden då vi var små och kollade på pelle svanslös varje dag efter skolan. När vi satt vakna sent på nätterna och käkade lussebullar framför teven. Jag saknar dig och ditt eviga gnäll om att vi ska massera varandra. Jag saknar ditt skratt, din söta lilla näsa. Haha. Jag saknar till och med dig när du är sur! Ditt tjat om att man inte ska vara elak.- Tur att du kommer hem imon, för en jul utan dig är ingen jul alls :) Och för den delen, ett liv utan dig är inget liv heller ;) Ähh, nu var jag alldeles för känslosam. Haha. HEJ DÅ!




Kommentarer
Postat av: H

Jaa det säger jag också, ett liv utan dig det skulle inte varit något liv för mig heller. Saknar dig med kära du! <3

2009-12-22 @ 10:23:58
Postat av: lisa

så fina ni är. syskon är bäst.

2009-12-22 @ 16:42:39
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0