Ja de är ju så

Idag var en bra dag. En lycklig dag, en rolig dag! Och jag sitter och lyssna på knasig musik, vad är de för fel på mig?

Nå inatt fick jag en hel del fyllesamtal. De var många som var ute i farten och slirade, gjorde städerna osäkra. En hel del skitsnack som man fick lyssna på, ibalnd fick jag lyssna på lite tårar och ledsna miner oxå. Men då sa jag bara till den personen, att det är alkoholen som vill prata :)
Medans alla var ute och hade kul, satt jag här hemma. Ensam i mörkret. De var ganska skönt, men ändå såå tråkigt. Kollade lite idol, käkade lussebullar, drack glögg. Sysselsatte mig så gott jag kunde, pratade ju även en hel del i telefon. Tror jag kommer dö i förtid av, hjärncancer? Haha. Nä jag skämtar bara !

Ska gå och lyssna på denna uderbara låt, som får mina tankar att flyga iväg till en annan plats, Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0