Jag har blivit lurad.-

Ja precis som rubriken säger, jag har blivit lurad. Det hände för ungefär 2 dagar sedan. Det är min vän Mia som är den skyldige. Som de flesta vet har jag inte haft någon facebook, och jag har klarat mig hur bra som hellst utan en också. Har inte behövt någon, inte velat ha någon. Tills nu. Hon har lurat mig, gjorde en användare i mitt namn. Skickat ut vänförfrågningar och nu är jag där, fast i skiten. Olle tycker det är synd att jag blivit indragen i detta, jag vet inte om jag ska tycka som honom. Just nu är jag lite kluven, vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta. Fattar inte så mycket än så länge, men mia gav mig ett dilemma. En vecka med facebook, om jag inte trivs är det bara att ta bort. Jag ska ge det en vecka, men jag gillar bilderna jag kan titta på :) De ska jag inte ljuga om ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0