Japp, de är kvällens tankar.

Ibland förstår jag ingenting och det händer att jag inte ser varje minsta detalj genom mina suddiga glas. Ibland förstår jag precis allting och det händer faktiskt att jag ser klarare än jag någonsin gjort förut.
Idag slog det mig vad olika människor det finns, okej jag har väl tänkt den tanken förut, men nu vet jag detta med all säkerhet. Och jag lovar, människan är ingen att leka med.
Allt jag gör härdanefter tänker jag tänka igenom ett par gånger innan. De är hemskt vad man ska behöva gå igenom bara för att man litade för mycket på sitt eget hjärta för en sekund eller två. Bråka inte med ditt hjärta, de är ändå du själv som får lida i slutändan. Den/det går inte att lura eller spela spel med, för den vet mest och bäst!
Ibland gör man saker som man senare kanske kommer att få ångra, jag borde ångra, men det gör jag inte. Jag är bara glad, för jag har en erfarenhet extra i kappsäcken. Ärligt talat förstår jag mig inte på dig, dig och dig alls. Ni är inte kloka någonstans. Som jag alltid sagt, dem som betyder mest finns alltid kvar. Jag vet nu och NU förstår jag precis. Egentligen hade jag velat skriva så mycket här, men jag gör inte det för lite respekt i kroppen har jag. Mitt hjärta talar. Vad är det som är så svårt att förstå, eller svara inte ens på den frågan. Jag vill inte veta.

Jag lever mitt liv nu, för senare kanske det är försent. Om de är så här det är menat att vara, kan jag inte säga något mer. Och nu ska jag inte tänka mer på det här, för nu la jag det bakom mig. Så snälla underbara, tänk.


Kommentarer
Postat av: Lisa M

tack så mkt ! jaa, har ju hållt på att bli galen när man inte har fast jobb... TACK ! : )

2009-12-21 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0