3 feb

Jag gillar min nya kjol från indiska. Sitter och tittar på den just nu. Gulligt gulligt.

Idag jobbar jag lite längre än vanligt, nya saker att lära sig. .. Igår tittade vi mumin hur länge som helst, jag börjar gilla den filmen mer och mer. Jag kan typ varje mening i filmen snart, men de är fortfarande lika kul! Särskillt när han sitter så snällt i stolen också.

Varför har man inte varit oftare på fiket i finland egentligen, de är ju ganska mysigt där ändå. Okej de har väl inte världens godaste bullar men de är ju bra att de finns något här överhuvudtaget. Man ska inte klaga. Vi var där igår, ett wienerbröd blev det, och en festis. J älskade det iaf :)
Nä nu ska jag dra mig härifrån, hitta på nåt annat. Göra pizza kanske? Ja jag får se va de blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0