Alla har glömt

Vilken kille alltså, eller snarare gubbe, Freddie Wadling. Jag föll pladask, vilken skön låt. Jag fastnade illa nog framför melodifestivalen ändå och det enda jag gillade var faktiskt den här låten. Freddie Wadling- Alla har glömt. Mamma tyckte att han inte var särskillt rolig att titta på, de är i och för sig sant, men om man blundade (eller tittade bort) fanns där stor potential. Fin text och vacker melodi.

Jag störde mig på den nya programmledaren, vet inte vem hon är eller vad hon heter, men hon var störande. Hon skrek när hon pratade och hon bytte kläder hela tiden! Jag gillade Luuk bättre, inte för att det egentligen splar någon roll för mig. Men men .

Ville lägga in klippet med honom, dock vet jag inte hur det fungerar så de får vara!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0