Badhuset here we come!

Snart bär det av mot karesuando och badhuset! De var väldigt länge sen jag badade där, säkert minst 5 år sedan? Det väcker minnen sen när man var liten, jag tänker bland annat på  baddräkts-skräcken man hade då. Jag hatade bad i skolan, eller iallafall under högstadiet. Allt för ofta kändes det som att man visade för mycket, eller man kanske var bekymrad över att man inte hade särskillt mycket att visa. Jag vet inte. Men jag gillar att bada, de är roligt. Jag hittade inte min bikiniöverdel så jag lånar hannas, konstigt nog passar den på mig. Haha. Inte för att badhuset är stort eller speciellt, men just idag är det varmt vatten! Plus i kanten. 

Det finns ett liten problem bara, hur sätter man på bastun? Tekniska Amanda är på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0