Dagens

Jag har bakat en paj idag, en med hallon och blåbär. Riktigt god faktiskt. Jag brukar inte gilla att baka pajer, men nu var de roligt. Jag hade ju någon som tittade på hela tiden. De var nog det som gjorde det, sällskapet alltså. Jag kanske lägger in en bild på min vackra skapelse som den såg ut, nu är den försvunnen, borta, slut!

Vi har inget vatten heller, pumpen kronglar. Hanna skulle just tvätta händerna, hon hade smort in sig med tvål och allt, men vattnet är slut, så hon fick lösa det på ett annat sätt. Jag blir nästan panikslagen när de blir så här. Jag behöver vatten, jag måste veta att det finns vatten! Vad ska jag nu tvätta mig med, duscha med, dricka? Pappa laga nu!
Melodifestivalen började nyss, jag tror inte jag orkar kolla, men de finns kanske inget annat val. Nu när vattnet är slut oxå, jag kan inte ens dricka lite te! Förbannat. Stackars alla utan vatten, jag sörjer med er!

Det som stod här innan får inte stå här mer. Men då får de stå så här istället, du är en rolig prick, men jag älskar dig ändå!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0