Dagens lycka

Mitt efterlängtade hm paket kom idag. Den har varit på villovägar i två veckor nu, men nu är den äntligen här. Alting passade bra, jag är särskillt nöjd över min väska och mina skor. Saker jag behöver.
Tiden går så snabbt nu för tiden. Ena stunden är de söndag, sen är de plötsligt fredag. Ja hinner inte meed. I och för sig är de ganska skönt att veckorna går, då är de snart vår och sedan sommar. Längtar verkligen.


I den värld vi lever i,
vet man aldrig hur de bli.

Aldrig några planer ha,
för de kan ändras på en dag.

På en enda liten stund,
kan en fyrkant blivit rund.

Glöm ej bort de nära,
håll hårt, hårt i de kära.

Blunda för att sedan se.
Allt kan hända, allt kan ske.

Man vet aldrig hur det bli,
i den värld vi lever i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0