En bra dag.

Okej då är man plötsligt rikare än igår, de känns underbart underbart underbart! Nu får jag börja slösa igen! Dålig vana. Egentligen borde jag spara bättre, jag kommer behöva pengarna senare till det ena och det andra. Men jag har ett sånt köpsug! Hanna säger att jag är onormal, hon känner ingen som handlar så mycket som mig. Det är i och för sig sant, men jag är verkligen inte onormal, jag vet många andra som handlar. Man måste handla ibland. En person brukar säga till mig "Kan du inte göra det en annan gång, inte nu, snälla! spara pengarna", men NU är en annan gång och detta måste göras. Eller jag kan ju börja med att kika om det det finns något jag vill ha, sen får jag se hur det blir. För man kan ju inte köpa något bara för att köpa!

Nu ska jag gå och packa badkläderna! Varmbad återigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0