God natt

Nu är det första Mars, bara 27 dagar kvar till Mias födelsedag. Jag hatar födelsedagar, särskillt såna då någon fyller jämna år, då blir födelsedagarna plötsligt mycket viktigare. Presenterna får man inte glömma, de ligger väldigt höga krav på dessa också, hur ska det gå för lilla mig. Jag är urdålig på födelsedagar och paket! Men om jag har klarat mig till nu så tror jag att det löser sig tillslut. Så nu till frågan, vad kan jag köpa till henne. Inget för dyrt, för pråmigt, för B:igt som Mia säger eller för dyrt. Eller oj det har jag redan sagt en gång. haha. Dumma jag. Vi har iallafall olika tycken om vad som är bra att ha och inte ha, hon gillar ofta sånt som inte jag gillar, ska jag helt enkelt köpa något som inte faller mig i smaken?
Nä nu kanske jag borde gå och lägga mig om jag ska orka vakna imorgon. Förresten så steg jag upp kl 8 idag! Bra gjort av mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, jag har inte alls några höga krav. jag har knappt tänkt på att jag fyller år :)

2009-03-01 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0