Måndag igen

Idag åker jag till Kiruna, kommer hem imån igen. Det blir nog ganska sent idag, slutar först halv 7. Men bättre sent än aldrig. Nisse lovade mig att vi skulle gå på nautilus imån, jag får se vad de blir av det. Han brukar säga saker ibland för att göra mig glad. haha.

Jag är i behov av en kamera, just nu delar familjen på en gammal ful. De skulle varit skönt med en egen som jag får ta med vart jag vill. Eller egentligen är det slöseri med pengar, det får kanske bli en senare fråga. De är så mycket man behöver, eller rättare sagt tror att man behöver.  Man har egentligen bara inbillat sig att man måste ha vissa saker, som tex tv, mobil, bil mm. Jag tror nog att jag hade klarat mig utan en del saker. Dags att bli mer självständig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0