Norge fortfarande

De känns som att jag varit borta skit länge. Egentligen är det bara en helg, men jag är ju faktiskt i ett annat land och med det menas att jag varken kan ringa någon eller skriva ett liten ynka sms! Därför vill vi nu åka hem och känna oss som vanlig igen, dvs med telefoner som fungerar där vi är.. (Hur var det med det där att bli mer självständig?)
Just nu kämpar jag med att få alla Ä och Ö att se SVENSKA ut. Lite jobbigt faktiskt, de tar längre tid än vanligt att skriva.För övrigt har jag ätit pizza tre dagar i rad nu, känner mig äcklig och uppsvälld. Men det finns faktiskt inte så många andra alternativ.. Vi har hunnit kolla tre filmer oxå, den senaste vi såg var dålig. Tropic Thunder hette den tror jag. Twilight var vældigt bra, rekommenderas verkligen! Jag blir lite små kär i killen Edward, men vi säger inget om de till nisse, han blir så svartsjuk! Hahah.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0