Nu är det bevisat..

Jag är verkligen en poet nörd som Ida kallar mig. Jag fattade inte det själv förän nu. Är det något dåligt med det? Nä de kan det väl inte vara, de är ju iallafall till mig de ringer när de vill ha nå rim. haha.

Hemma är jag nu också, jag pendlar som vanligt varje gång jag är ledig. Det blev en tur till Kiruna IGEN. Varför varför är jag så lätt övertalad! Men jag måste erkänna att vi hade kul. Jag fick ju träffa mina kära, de är viktigt. Nu ska de ut och dricka igen, de där ungarna, de är inte ovanligt. Jag jobbar helg och det känns väldigt skönt, jag hade väl dragits in i nätet annars jag med :P Pust. Från en sak till en annan, idag hälsade vi på i skolan igen. Vi träffade våra kääääära gamla lärare, tråkigt nog frågade alla bara samma fråga "Jaha, vad jobbar ni med då?", finns det inget annat de vill veta. Jag fick dra samma visa iallafall 2 gånger. 3 ifall man räknar med visan för Liina och Fanny :) Men de var skoj!

Nu ska jag ta hand om mig själv. Puussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0