På tal om det.

Jag har suttit  fast framför datorn, inte framför internet för en gång skull, tack gode gud! Utan framför första säsongen av Gossip Girl som Elin lånade mig. Den är snart slut, så mycket har jag tittat. Satt uppe till tre på natten igår, jag hade ingen aning om vad klockan var innan jag släckte av datorn. Jag hade inte så höga förhoppningar, men jag gav den en chans och jag gillar det faktiskt. Serien alltså. Varför har jag aldrig tittat på den förut?

Inga pengar på mobilen heller, 1 krona högst. Det känns inte ens värt att fylla på den, alla jag behöver prata med ringer mig :P Annars har jag ju en hemtelefon som jag kan använda i nödfall. På tal om det, Ida du kan ringa mig senare när du känner, om du läser det här i kväll!

Hela min familj sitter klistrade framför tv;n, Andra avenyn i ettan. Pappas favorit program, eller ska jag kalla det serie :) Han missar inte ett avsnitt, haha. Gulligt.-

Nu har jag några behov som måste göras. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0