Tisdag

Nu sitter jag med kusinernas gamla träningsbyxor på och J;s favorit buff som är orange, för övrigt är de Hannas :P Ofräsch igen, typiskt. Men de måste man vara ibland också, annars uppskattar man inte att bli ren igen! Haha. Väntar på att gullungen ska komma, han är nog här vilken sekund som helst, och nej nisse, jag pratar inte om dig nu.
Vilket väder det har varit idag alltså, när solen skiner utanför vill man bara hoppa i kläderna och fara ut med skotern, grilla, mysa med vännerna och äta god mat! Men nu blev det inte så.. Nästa vecka har alla som går skola sportlov, roligt för dem. Tråkigt för mig, jag jobbar säkert. Men nån dag ska jag nog vara ledig, vi har faktiskt traditioner att fullfölja!

Skidor är de värsta som finns, på tv alltså. Jag hatar att titta och höra på det! BLÄÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0