26 januari

Mamma mia vad jag mår dåligt. Min halsont och huvudvärk har spridit sig över hela kroppen. Och ja ska jobba idag? Det kommer säkert att gå bra, men ja lär få slita mer än vanligt.
Snälla snälla influensa, försvinn!

Mitt paket från Hm som jag beställt för länge sen har fortfarande inte kommit. De konstiga är att ja fått aviseringen förra veckan redan. Underligt. Man börjar ju fundera på olika orsaker. Mina är bland annat att paketet flygit ut ur lastbilen och att någon hittat paketet i diket, tagit med det hem, snott mina kläder mmmmmm.
Snälla snälla paket, kom! inte för att det är brådskande att få just kläderna, ja behöver inte dem här i byn. haha . Men man vill ju fortfarande veta att de kommer rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0