Min lediga dag

Igår gick jag och la mig ganska sent. Eller klockan hann bli mycket innan jag somnade. Jag såg kläder framför mig när jag stängde ögonen. Har jag något problem? :P haha Jag läste massor av bloggar och kollade på kläder, bland annat på hm, forever21 och asos. Ja hittade en massa jag hade velat ha. Men jag har köpt så mycket på senaste tiden så nu måste jag spara lite också.

Min dag
Jag vaknade vid 12, började städa, rensade ur diskmaskinen, pratade i telefon, tittade tv, lagade mat, tittade tv igen(dokumentär om familjen Osbournes på E) och nu sitter jag här. Jag är ledig idag så jag passar på att vara extra slö, härnäst ska jag nog lägga mig i sängen eller kanske läsa nåt?
Jag skulle åka till Kiruna, men jag mådde inte så bra på morgonen, så pappa hoppade in istället. De har haft en barnfri dag idag. Välbehövd säkert. Mamma ringde när de var på nan king, pappa gillade inte maten. Gulligt att han ens satte sin fot där.



Söta föräldrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0