Godnatt

Jag hatar att logga in på den här dumma bloggen, för det första har jag en jätte lång hotmail adress och för det andra har jag ett segt internet. Ändå hamnar jag här ibland. Nu hamnade jag här av den anledingen att jag inte kunde sova. N ligger redan och snarkar nästan, men han förtjänar att sova ut. Redan vid 10 försökte vi somna, jag gav mig efter en timme. Verkligen gamling varning! Jag sitter och tittar på gubben i sängen, han har dragit täcket högt upp över ansiktet så fötterna sticker ut på andra sidan. Haha. Väldigt likt min pingvin-ställning faktiskt.
Imorgon åker vi hem till byn. Jag har inte saknat stället ännu, men de kan bli härligt att slippa vara rastlös om dagarna. I hate this town..



Du vet väl om att du är värdefull, underbar, vacker och älskad? Kom ihåg det.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0