Eftersom du är där kan du inte veta vad vi gjorde här.

-----------------------------

  

Idag var vi ner till stranden en sväng eftersom det var så fint väder. Dock ingen idé att bada ännu, om de ens blir de nångång. Jag fotade gullungarna och kände ett staarkt behov av att lägga upp bilderna här. Just nu sitter jag och har lite ångest över att jag sitter här, mamma och sysern gick ut på en promenad. Jag kunde inte slita mig. Dumt nog händer det ganska ofta. Nåja, längtar till helgen faktiskt. Förra veckan hade jag lust att släja biljetten (kanske berodde på bakisångesten), tur är att jag har kvar den. Vädret sägs bli underbart och jag hoppas ja hinner få mina nya klänningar, Nils vet vilka jag talar om. Haha. Nu tänkte jag gå och mosa några myggor, tjao!

Kommentarer
Postat av: Mia

fyyy vad härligt, jag har doppat fötterna i poolen på Udden iallafall imorgon ska jag å bada, å det får vara hur kallt det vill!

2009-06-22 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0