Festival

Idag bär det av mot kiruna och Festivalen. Jag pratade just med Mia, hon var på gång som ingen annan, sen pratade jag med Ida, hon lät riktigt opeppad. Jag vet inte vars jag ska stå, någonstans mittemellan kanske. Jag vet att det löser sig när vi väl ser varandra och håller en cider i handen. Då kan man känna sig lugn, som min käre kusin brukar säga. Hoppas helgen slutar lyckligt, jag längtar verkligen att få träffa alla bortglömda vänner, vänner som bor långt bort och vänner som bor relativt nära men som man inte ser så ofta. Det är nu vi alla samlas (inte på facebook), de är nu!
Ska åka med min barnsdomsvän Tom till stan, vi rullar iväg vid 3, som han sa själv. En halvtimme kvar alltså. Ska packa färdigt!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0