Jag är dålig

Jag skriver aldrig något här mer, men det händer så mycket i mitt liv just nu!  Är i kiruna. IGEN, som vissa tänker. Har köpt klart det mesta inför studenten idag, dyrt blev det kan jag tala om.!
Nisse klarade lastbilskortet idag, äntligen händer det något bra. Nu känns det som att den stora stenen i hjärtat har försvunnit. Allt kändes lite smått meningslöst här för ett tag sedan. Men nu ser vi bara framåt!

Jag sitter i Sannas lägenhet och tittar på när hon städar, de går seeeegt. Mycket segt. När jag gick härifrån för ungefär en timme hade hon börjat städa tossin och när jag kom tillbaka sitter hon framför datorn (Lägenheten ser fortfarande hemsk ut). Hur kan man vara så lat? :P Haha. Nu skriver hon sms. Verligen ingen städar människa. Inte som jag, när jag börjar städa då kan man kanppt få mig att sluta. Okej skojja, men ja är ganska noga med sånt. Nog om det, jag väntar på att Ida ska sluta sitt jobb, sen tänkte jag dra med henne och Sanna hem till mig. Där kan vi göra betydligt mycket mer än här. Hungern börjar smyga sig på, måste fylla på kistan senare.

Jag kollade just på SMHI och jag kan rapportera att det blir dåligt väder hela veckan. Så jävla typiskt. Tycker synd om er som ska åka flak (okej, jag vill också) Men jag tänker iallafall använda mitt nya, fina, svarta, billiga paraply! Wiihhoo.

HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0