Till en B16 behövs en tjugofyrans fast skiftnyckel

Stockholm är över, Mia lämnades ensam kvar. Med tanke på hennes sura humör på morgonkvisten så var det ganska skönt att få lämna hålan, eller huvudstaden som en i sällskapet sade. Vi hade en trevlig midsommarafton, lite regn gjorde ingenting, vi hade ju iallafall varandra! Turkkrogen eller Lavivia(?) som vi besökte var en riktig höjdare! Stället hade vääääärsta dansgolvet och så var det ju faktiskt billigt i baren. . Rökrummet ger jag inte många poäng, men det var väl det enda som var dåligt med krogen. Eller kanske inte? Hahaha. Jag förstår inte hur mycket man kan hinna göra på en helg. Stockholm är ju så stort, ändå känns det som att jag sett allt för mycket redan. Jag kommer sova hela veckan av utmattning. Grönalund, skansen, gamla stan, grönalund igen, plus mycket mycket mer. Inte för att skryta, men jag tror vi hade roligare än många andra. ;) Nu lever jag väl iallafall några år längre eftersom ett skratt förlänger livet, var det inte så? På tal om 24ns fasta skyftnyckel, den behöver man om man ska skruva en B16. Jag vet att du inte förstår mig, men det handlar om mycket seriösa grejer. Jag hade velat slänga in några bilder, hade dock ingen kamera. 

"Ska ni bara se ut så där?"  frågar Nils när Mia och jag fixat oss klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0