Att ta körkort

För exakt ett år sedan, imorgon, fick jag körkort. Tiden går snabbt. Jag minns hur lycklig jag var, de var verkligen äkta glädje man kännde då. Jag minns att det nästan kom glädjetårar, eller de kasnske gjorde det till och med? När jag sedan gick till skolan, (åå tänk, jag gick skola då!) så berättade jag till alla. Ingen förstod någonting. Jag sa inte innan till någon av mina kompisar när ja skulle uppköra, de kändes bättre så. Det fanns ingen press, ingen behövde få veta om jag kuggat. Beskedet kom nog som en chock för alla. De trodde ju att jag knappt visste var gasen fanns!  :p Hahah. 

Nog glömmer man bort en del. Jag minns inte alls de där med stoppsträckor och reaktionstid eller nåt. Men jag kan ju köra och har inte krockat än så länge. (peppar peppar ta i trä) OCH om man ska jämföra mig med min käre vän M så är jag riktigt skicklig. Min pappas bil är hel som tur är. Ursch så bra. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan inte vara koncentrerad jämt. :)

2009-03-10 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0