Deprimerande väder

Ja, de första man ser när man tittar ut genom fönstret är såklart snöoväder. De är inte särskillt roligt, man blir liksom så nere. Nu råkar solen kika fram lite grann, men de är nog inte långvarigt. De känns iallafall som att våren är på väg, jag känner mig ofta så glad och lycklig! Snart är sommaren här, så jävla underbart! Jag har ju redan lastat garderoben med nya sommarkläder :P haha . Nisse har åkt hem också, man blir såååå ledsen varje gång. Men de dröjer inte länge innan jag frå träffa honom igen. Han var så söt, några minuter efter att han åkt ringde han och ville prata. Ja de är inte lätt att sakna någon.

Lilla pojken min kollar på Alfons, som vanligt. Själv dricker jag kaffe! Mycket gott måste jag säga. (Inte alls lika starkt som kaffet på tåget). Men då är de ju JAG som kokat det också. ;) Idag ska lillasyster sjunga i Vittangi, hoppas det går bra. Jag kan inte åka dit själv, men resterande familjen Salomonsson kommer nog befinna sig på första bänken.
Igår prövade vi den nya fingerfärgen jag köpte på ÖB. De märktes verkligen att den var köpt därifrån, eftersom det mesta man handlar där är skit! Även den här färgen var skit, jag hade kanske för höga förhoppningar. J verkade tycka om den, men färgen fastnade på stolen. Dåligt dåligt. Hoppas det går bort med lite klorin.

Planer inför dagen:
-Gå ut och leka, kanske skida om jag orkar med det.
- Måla ett födelsedagskort till Mia (Den vi målade igår blev inte så lyckad)

Resten av tiden får vi improvisera, de har ju funkat hittils!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0