Skryta får man. Ibland.

Mina lediga dagar har varit underbara. Nu är batterierna laddade igen och jag är redo för ännu en helg. Jag och gubben har varit ute i skogen och jobbat med VED! Eller jag solade mest medans han slet. Jag tycker inte att det där med veed riktigt är min grej liksom.

Jag var just in på HM;s hemsida. Hittade massor jag vill ha, eller som jag hade kunnat tänka mig att köpa! När säger det stop egentligen? Mia ringde förresten idag och frågade om hon kunde köpa 3 par skor på samma gång. Jag tyckte inte att det lät så värst farligt. Hon behöver skor, och nu kan hon inte gnälla på mig att jag stor shoppar! Jag har äntligen en hake på henne! Wihoooo

Min sjal är färdig. Jag är så nöjd. Hur fan kunde jag lyckas kan jag tänka nu i efterhand. De är ju en hel del pill, inget för de med dåligt tålamod. Men nu hänger den där på galjen, redo att användas. Kan ingen gifta sig eller nåt så att jag får ha den. Haha. Dumma jag. Nämen är man nöjd så är man. Då får man skryta lite också.
Nu ska jag tvätta av min ansiktsmask och ringa ett litet litet samtal.- Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0