Tisdag

Ja ibland kan man få lite dåligt samvete när man varit arg på lill pojken. Längtar till jag får hämta upp honom idag :) Nu ska vi ha roligt har jag bestämmt, han ska få leka med sånt som jag annars inte orkar med. En av dessa saker är bland annat dammsugaren. Jag fruktar att ta fram den, men idag gör vi det iallafall! Jag vet hur de komme sluta, i tårar och ledsna miner, men de är smällen som man MÅSTE ta. Han kanske kan få leka med Bittes nycklar igen, så länge han håller sig borta från allt som kan gå sönder. :) haha. Ja de blir prima.

Jag vaknade klockan 12 idag, eller egentligen 5 i. Mycket konstigt att jag kunnat sova så länge, jag la ju mig tidigt igår. Men nu känner jag mig pigg. Jag funderarpå att göra mig klar och sen springa ner till brevlådan och kolla ifall jag fått nån post. Nu börjar det närma sig löningstider. Hoppas jag får brev! De är alltid lika roligt.


Så här kan det se ut om man låter en Jonathan leka med fingerfärgen ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0