Tisdag

Finns det ingenting man kan göra för att se normal(are) ut i håret? Jag ser jämt ut som en diskborste som är väldigt använd efter att jag duschat. Inte så roligt att börja platta varje dag. Fönar jag det så ser det bara värre ut. Haha. Nä men inte för att jag hatar att platta håret, men de kan bli lite jobbigt i längden. Tur att jag inte har så långt hår just nu. De kanske går att rakpermanenta? Undrar hur mycket det skulle kosta.. Kanske ett alternativ.

Jag har faktiskt gjort en liten beställning. Bland annat en primer som jag så länge önskat mig,från smashbox. Jag tänkte också pröva på torr schampoo, de sägs vara bra att använda då och då. Och lite annat smått och gott.



Och en mening tillägnad min vän.
Du vet att du är stark, du vet att du är bra. Idag var inte din dag bara, men den kommer. De lovar jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta platta det så jävla mycket :b

2009-03-12 @ 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0