5000 TUSEN KRONOR RIKARE..

Blev inte jag detta år heller. Sååå väntat. Man orkar inte ens hoppas, vars skulle jag få den turen ifrån?

Efter MP åkte vi till Kuttis Pimpeltävling. Hanna fick 7 fiskar, ingen godkänd dock. Nisse fick kring 20 och bara en godkänd. Han vann stringtrosor! HAHA. Han funderar väl säkert att ge dem till mig, han brukar vara ganska så bra på att ge mig f u l a underkläder. :P Jag vill inte ha öb trosor! Sist fick jag coop trosor. Herregud. När tar det slut!?

Jag är trött. Har huvudvärk och känner mig dåsig. Jag har väl fått för mycket friskluft idag kanske. Senare ska vi kolla en film, när N kommer hem. Inatt kommer jag väl drömma om fiskar, de hade inte varit förvånande.

Klart slut ! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0