Från söndag till onsdag

Det var ett tag sen jag skrev här, men de beror på att jag befinner mig i Kiruna, utan dator. Nu tog jag tillfället och lånade sannas dator, hoppas hon inte dödar mig ;) haha . Det har hunnits göra mycket för min del, tandläkarbesök, spabesök, frisörbesök, lindex besök, jc besök o.sv. :P Jag har inte slölat mycket pengar alls om du tror det. Så det så.

Inatt hittade jag inte min telefon, jag trodde att jag glömt den i bilen. Och så var det nästan, men den låg utanför bilen. Det småregnade och den var helt blöt! Som tur är så lever den ännu, min kära lilla vän. Vad hade jag gjort utan dig?


Nu hinner jag inte mer. Hej


Kommentarer
Postat av: Liina

Hej! :) Ja det brukar jag göra! Jag satt faktiskt och blev friserad när du ringde henne i tisdags. Blev du nöjd? ;D

2009-05-07 @ 22:06:53
Postat av: A

HAHA. Va fränt! Jo de blev skit bra, hon klipper alltid så fint :)

2009-05-08 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0