Hej och Hå

Nu är även denna dagen slut. Snart. Jag känner att det inte har hänt något kul och därför finns det inget roligt att skriva. Det enda roliga jag tänker på just nu är att få komma till Kiruna och umgås med mina ääälskade vänner. Jag får träffa min Ida igen, de var länge sen jag såg henne. Hon har ju nästan ruttnat dit bort i pajalalala. Snart är hon ju nästan lika tantig som jag :) Haha. Jag får se Mia igen, hoppas att jag slipper gnället om T och FK. Jag tror jag packar ner öronpropparna I FALL ATT. Nu vet du det Mia. :P Jag får säkerligen se Elin, Liina, Anna, Jennie och många fler. Det känns nästan som om ett skollov är slut och jag åker tillbaka till skolan. Men inte, det finns ingen skola mer Amanda. Fatta det nångång.
När min syster och min mor sätter igång att disskutera så hör man knappt själv vadman tänker, som nu. Hur högt jag än hade skrikigt hade de inte hört mig. De pratar om vad hanna har på gympan imån, jogging tydligen. För det står på pappret. Jag sitter tyst som en mus, orkar inte ens lägga mig i. Men det blev tyst nu, tyst som döden. Jaaadu, jag sa ju att det inte fanns något roligt att skriva :)

På tal om ingenting. Ska vi grilla ihelg?

Kommentarer
Postat av: Mia

du är fan störd! jag är också lite störd ;) bara lite.

2009-05-14 @ 21:12:03
Postat av: Mia

du är fan störd! jag är också lite störd ;) haha

2009-05-14 @ 21:13:25
Postat av: Mia

jaha, det var väl det jag förstod att det skulle bli två kommentarer till slut. Nu får du tre och blir säkert jätte glad imorgon när du upptäcker alla kommentarer på din blogg ;)

2009-05-14 @ 23:59:45
Postat av: ida,

haha tragiskt nog fick man lyssna lite grann om T och FK!

2009-05-17 @ 14:35:41
Postat av: Mia

haha, men Ida du kan ju dra! du är en tjuv. eller så är det du som blir tjuven. fy.

2009-05-19 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0