Lördag lördag lördag

Hej och hå!
Nu blir det ett sånt här tråkigt inlägg som egentligen inte handlar om någonting speciellt, som vanligt :) Men jag känner bara för att skrivanågot. Vi har just stekt plättar här hemma, de var gott kan jag tala om. Det har regnat hela morgonen, jag tycker det är mysigt att höra regndropparna falla på taket. Man blir så lugn och allt känns så fridfullt. Jag gillar regn, men inte då när det ska vara fint väder, som på studenter och kalas mm. Men luften bli alltid så frisk när det regnat. Härligt. Nu börjar min pojke springa runt och skrika efter servetten som han älskar, jag måste hjälpa. Fasst nu verkar det som at han kom av sig, han kollar film igen. :)

Idag har jag inga planer alls, vad ska man göra till kvällen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0