Skepp och hoj!



Igår gjorde vi detta! Åkte båt, även om det duggade lite. De var spännande, och som ni ser på bilden hålller jag hårt i grabben.

Nu känner jag mig jätte rastlös. Vet varken ut eller in, vad ska jag göööööra!? Nåt som jag vet är att jag ska till Mia den 19;e Juni. Jag är fortfarande tveksam och lite osäker, men nu är det bestämmt och det går inte att ändras. Mitt problem kommer bli att ta rätt buss från Uppsala. Sen har Mia lovat att stå och vänta på mig, jag litar på henne. Nåt annat som jag vet är att jag måste köpa så jävla massa rosor till studenten. Varför ska alla gå ut samtidigt, jag blir ju ruinerad.! En sak till som jag VET är att jag inte är ensam om att vara rastlös här hemma, han gnäller bakom min rygg. Hon har tydligen också ganska så, tråkigt. En sista sak som jag verkligen vet är att min familj inte vuxit ifrån det där med att kalla mig manda. Jag gillar det inte riktigt. Nu undrar du säkert hur jag orkar skriva så mycket onödigt, men eftersom du läste allt så har inte du heller så mycket att göra?

Dagens ungdomar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag ska stå och vänta på dig när du hoppar av bussen :)

2009-05-24 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0