Skor som ej får bo hos mig

   

Synd men sant, skorna jag beställde var för stora. UNgefär 2 cm för stora också, såna går inte att ha. De får åka tillbaka till vars de kom från. Det känns lite vemodigt att behöva lämna ifrån mig dem när jag just fått dem, men jag måste se det från den ljusa sidan. Nu får jag leta ett par nya älsklingar att ta med mig hem. Jag beställde en klocka också förresten, den var undebar och får stanna.

Jag och Hanna kom just in från en ca 6 km lång joggingtur, jag är såå stolt över mig själv. De gick som på räls. Ibalnd får man faktiskt skryta om sig själv också.

Kommentarer
Postat av: gissa vem

lite överklass att måla tånaglarna :) men jag gillar din stor tå

2009-05-26 @ 23:40:21
Postat av: a

haha, sluta mobba mina stortår. De är bara lite överviktiga.

2009-05-26 @ 23:49:07
Postat av: ida,

jag är stolt över dig!

2009-05-27 @ 16:30:04
Postat av: Mia

haha Ida, du har suttit å pratat lika mycket om den där stortån som mig bakom amandas rygg så försök inte. alla har vi våra brister. titta t.ex. på mina korvfingrar!

2009-05-28 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0