Hej hej hemskt mycket hej

Det blev en helg i kiruna igen. Men jag föredrar faktiskt att ha mycket att göra här, än att sitta uttråkad hemma. Jag menar, de hinner jag göra när jag blir gammal gumma. Vi har iallafall hunnit göra mycket, dock inte gjort stan. Lindex får vänta. Haha. På lördag morgon frågade jag Ida ifall vi skulle gå på stan, men vi kom inte på något bra skäl till varför, så det blev soffan hela dagen istället.
Hänt en hel del konstiga saker, vi har tvättat en matta, använt Nisses alldeles för stora sockar, hittat lampor i köket som inte ska vara där (?). Haha säger jag bara. Det var kul!

Just nu sitter jag hemma hos Hanna. Vi har lagat mat och ätit för ett tag sen. Det var så gott. Kyckling med wookade grönsaker och sötsur sås! Namm namm. Sen fick vi två matgäster som tyckte att det var minst lika gott som vi tyckte. Nu är de borta igen. Snacka om att snylta på mat! :P
Vi funderar på att åka hem redan idag, jag och N. Men vi kanske stannar till imorgon, då hinner vi med några ärenden. Men kvällen är ung, vi ser hur det blir. Nu ska jag höra med lillen vad hon tycker vi ska göra, hon ligger i matkoma, eller nåt. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej då¨å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0