Jag får liksom ingen ording på mitt liv

Det kan va så förfärligt, det kan vara så bra!
Lars Winnerbäck. Gillar den låten mycket!

Sitter här nu. I min ensamhet. Väntar fortfarande. Nu kom hon. Hon som betyder mycket för mig, hon som står där när alla andra faller.!! Vi ska på stan, julhandla lite! Måste göra klart det nu, lär inte komma tillbaka hit på ett jävla bra tag nu känns det som. Ursch vad jag är leeeeeeeesss, på allt. Läste i hälsokost tidningen att det finns nå tabletter som gör en pigg och glad när mörkret faller på. Kanske något jag borde skaffa! Inte för att jag är någon tablett ätare, kan ju knappt svälja dem! Men de är säkert bra skit.
För er som undrar så är jag still in Kiruna. Imån blir det byn, känns skönt att komma tillbaka till lugnet. För ett tag. Hoppas inte vädret här utanför är alldeles för tråkigt, de är jobbigt att gå i snöstorm. Hatar det !!! Men måste man, så måste man! Nu går vi.

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0