Saker jag önskar mig

Eftersom det är både mina födelsedag och jul snart, så tänkte jag att det är lika bra att göra en liten önskelista. Så typ mamma har något att gå på :P haha

Apple iPod Shuffle 4GB
1.   Apple Ipod Shuffle 4GB. I svart färg tack!



2.        Lite nagelgrejer. Nagellack och sånt. Alltid bra att ha! Fransk manikyr set från typ lindex :P



3.             Ögonbrynsnopprare.


4.        Gossip Girl samlingen säsong 2

Lowepro kameraväska
5.      Väska till kameran. Finns på elgiganten. :)





6.      Video och dvd spelare i samma.



7.      Väska från www.chique.se 449:-




8.      Brosch till kolten. Mamma du vet vad jag pratar om. Mellanstor! Eller varför inte en ring?


9.           En korthållare.



10.                   Pengar och presentkort!



11.          Converce! storlek 35-36! Alternativt Reebok skor, storlek 36!

Nu får det vara bra! Tjaaaaoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0